søndag den 7. april 2013

Klassisk tegning dag og massere af Croquis uge

Så den første dag efter ferien fik vi klassisk tegning endelig, lige noget jeg havde ventet på.
den første dag havde vi en lærer der hed Sarah Kristensen som jeg personligt syntes klaret det godt, den første dag havde vi om skravering, hun gav eksempler og forklaret princippet og hvor vi til sidst på dagen fik et par borde sat op, et med former og et med ting dette blev resultaterne.

Gik udmærket og der er lidt med bunden af trekanten men ellers gik det godt.

Her var der så sværere for mig som man kan se med peberfrugt men jeg var god med forkortningen vist med bananen desværre tegnet jeg også for tæt på billede
onsdagen var Sarah desværre blevet syg, så fik Monty fra sidste forløb, dagen blev desværre ikke så seriøst så efter frokost pausen var under halvdelen af klasse men op til torsdag efter pausen havde vi croquis, her er dem jeg syntes havde noget godt i dem.







 efter pausen skulle vi havde hvad der er mit første langtidsstudie som varet 2 timer, og vi skulle tegne det vi kunne se da jeg desværre ikke havde en god tegne dag eller god plads, valgte jeg at eksperimenter med kul hvilket gav det en god effekt og jeg blev glad for det i sidste ende, så kul er rigtig god til skygge.

Her er resultatet af mit første langtidsstudie, mangler selvfølgelig ansigtet men efter kunne havde nået det hvis jeg ikke har brugt den første pause i vrede
fra fredag morgen til inden vi fik fri skulle vi lave et nyt langtidsstudie hvilket endte bedre da jeg prøvet at tegne mere af kroppen.

Efter 45 minutter
Efter en 1 time og 30 minutter var nød til at replacerer den nederste del af figuren da den var placeret eller mere at den var størrelse mæssig forkert fik vist en metode til det.
Her er det endelig resultat efter 2 timer og 15 minutter som tydeligt set har jeg brugt samme kul metode som jeg afprøvet fra dagen før, er personligt tilfred med største del af tegningen undtaget hånden som ville jeg har tænkt mig at studere mere af.

overall var det et okay forløb men jeg håber virkelig at næste gang at vi får Sarah.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar