onsdag den 10. april 2013

Foto Dag 3.

Så i dag har vi arbejdet med karakter portræt, hvor brugte det vi lærte i går skabe disse udvalgte som vi brugte til at redigere billederne i fællesskab. til denne opgave var jeg i gruppe med Maria J og Sif.

Fotograf - Sif
Model - Alexander (Mig)

Fotograf - Sif
Model - Maria og Nulle

Fotograf - Maria
Model - Sif

og her er de uredigeret.




her er dem der næsten blev valgt

Fotograf - Sif
Model - Alexander (Mig)

Fotograf - Sif
Model - Alexander (Mig)

Fotograf - Sif
Model - Alexander (Mig)

Fotograf - Sif
Model - Maria

Fotograf - Sif
Model - Maria

Fotograf - Alexander (Mig)
Model - Maria og Nulle

Fotograf - Maria
Model - Sif

Fotograf - ...
Model - Sif

I dag lærte vi også en metode om hvordan man ved hjælp af et mørkt rum og en lygte kan male lys på sin model der var linsen var åben på 30 sekunder.

Her er et godt eksempel på hvordan maler fronten tæt på og på afstand, og til sidst bagved.
lysmaleren - Isabelle

Her er et eksempel på hvad der sker når lampen er ved at gå ud.
lysmaleren - Isabelle

I morgen skal vi lære om rapportere fotografi.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar