fredag den 12. april 2013

Foto Dag 5 Photoshop Bird Noir

Så i dag skulle vi lærer at foto redigere efter som jeg allerede har et stort kendskab til Photoshop lærte jeg ikke så meget i dag jeg lærte dog at bruge healing brush tool og en metode til hvordan man laver noise på sit billede

Her er rawr filen i jpg form, hvor man tager de store ændringer.

Efter de store ændringer har jeg brugt perspektive crop tool og tage toppen og bunden på billede.

Her bruger jeg Color balance og giver det mere farve.

Her ligger jeg et nyt lag om er 50% grå og putter en Color blending på og til sidst laver jeg en mask og erash omkring fuglenæbbene så man har farven fra de tidligere lag.

Her ændre jeg på belysning kurven.

Her skaber jeg noise på et nyt lag og giver laget et overlay blending og derefter giver den et field blur, hvilket giver billede et lidt ældre look.

til sidst fjerner jeg de sorte pletter på væggen ved at bruge healing brush.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar