onsdag den 17. april 2013

Foto Uge 2 Dag 3

I dag har valgt vores foto ud som vi tog på i går dette var vores endelige udvalgte ud af lidt over 100 billeder, igår var vi alle fra gruppen med hvor Emil styret lyset og test model ved opsætning, Maria J var model, Sif var Fotograf, og jeg var Fotograf og hånd model.

Fotograf - Sif
Model - Alex (Mig)

Fotograf - Sif
Model - Alex (Mig)

Fotograf - Alex (Mig)
Model - Maria J

Fotograf - ...
Model - Maria J

Fotograf - Alex (Mig)
Model - Maria J


Fotograf - Sif
blev taget i dag


Fotograf - Sif
blev taget i dag


Fotograf - Sif
blev taget i dag
 Efter dette begyndte vi at arbejde i Photoshop her ville jeg gennem gå hvad jeg gjorde med dem jeg redigeret.

Startet med at importere og skære ind så der er fokus på hændernes område.

ændre på Curves på og maske så jeg fjerner det lyse i bunden og svagt i toppen.

sætter Contrast på for at fjene skarpt lys fra hænderne i en mask

Kommer Blur filter på ændre både på Iris blur og Tilt shift som afslutning, da dette giver mere fokus på hænderne.














til sidst da alle havde i gruppen i dag havde Photoshoppet udvalgte vi de 4 bedste hvilke blev de her.

Photoshoppet af Alex (Mig).

Photoshoppet af Alex (Mig).

Photoshoppet af Sif.

Photoshoppet af Emil.

i morgen skal vi forbedrede fremlæggelser og dagen efter det fremlægge vores materiale, men jeg kan sige at jeg har fået min en interesse af fotografi af dette forløb.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar