lørdag den 23. marts 2013

Illustration uge 3/3

så som den sidste uge skulle vi lave en illustration fra noget der interesseret os, i starten skulle vi starte op men en øvelse hvor vi skulle klippe klistre, efter det skulle vi dele os i tre persons grupper og skulle fortælle et vendepunkt i vores liv, jeg var i gruppe med Lea My og Martin hvilket blev til dette resultat

inspireret af Lea My historie
så efter dette skulle vi vælge en af de andres klippe ting og skulle skal en tegning.

så dette var den jeg valgte



Dette blev slut resultatet beklager kvilitet men den forsvandt så jeg kunne ikke skanne den ind, da originale forsvandt. 

og nu var det at vi skulle bruge resten af ugen på hvad vi havde lært de sidste 2 uger for at få en illustration til dette valgte jeg pirater og ninjaer da dette er et kulturalt sammenstød som jeg synes er nice, eller mit første valg var magi vs teknologi men det syntes jeg var for problematisk at få udtryk ned på papir, så jeg valgte at lave 6 skitser ned på en times tid 


dem jeg ville vælge imellem

den jeg valgte
Silhouette af helheden for at se komposition kunne se den ikke ville virke så godt

endelige billede blev ikke færdig til tiden men jeg fik givet den en fornemmelse for stemning i den

så i dette forløb har jeg lært at bruge silhouetten til at se som det ville blive godt, farvevalg da dette fra lys til mørk som jeg ikke nået med mit billede.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar