tirsdag den 9. april 2013

Foto Dag 2.

Så i dag fik vi undervisning fik vi undervisning om forskellen mellem et karakteristisk foto og et idealiserende foto og to idealiserende portrætter af hinanden i gruppen.

Gruppemedlemmer til dagens opgave. Sif og Emil

Vi skulle vælge et billede af hver i gruppemedlem som det bedste her er dem vi valgte til slut.

Fotograf - Emil
Model - Alexander (Mig)

Fotograf - Sif
Model - Emil

Fotograf - Alexander (mig)
Model - Sif

Her er de billedere vi næsten valgte.

Fotograf - Emil
Model - Alexander (Mig)

Fotograf - Sif
Model - Emil

Fotograf - Emil
Model - Sif

her er dem som vi synes var gode nok i til at komme med i udvælgelsesprocessen

Fotograf - Alexander (Mig)
Model - Emil

Fotograf - Alexander (Mig)
Model - Emil og Sif

Fotograf - ....
Model - Alexander (Mig)

Fotograf - ....
Model - Alexander (Mig)

Fotograf - ....
Model - Emil

Fotograf - Alexander (Mig)
Model - Sif

Fotograf - Sif
Model - Emil

Fotograf - Emil
Model - Alexander (Mig)

Fotograf - Emil
Model - Alexander (Mig)

Fotograf - Emil
Model - Alexander (Mig)

Alle billederne er ikke redigeret på nogen måde da vi kigger på det senere i forløbet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar