søndag den 22. september 2013

Illustration med kreativ vinkling Forløb Uge 3

Så i denne uge med Viborg Festuge Illustration med kreativ vinkling forløb var der ikke så meget at lave den første dag da vi skulle lære at tegne folk dekret ved at fx en havde en hat på satte sig ved siden af et offer hvor han så tog hatten af i et stykke tid, hvor vi så tegnet den person, når hatten så kom på hoved igen, skulle vi aflevere det vi havde tegnet til den person vi så havde tegnet hvilket jeg ikke helt var fan af men, endte med at gøre anyway.

Tirsdagen skulle vi bruge på vi at lave en tegneserie som vi så ikke måtte bestå af kun tegne streger, og helst af ting vi havde fundet, samtidig var opgaven også at finde sin mest effektive arbejde måde, og den skulle havde noget med Viborg Festuge 2013 at gøre, well jeg fik scannet en masse ting jeg fandt her og fik dette som resultat

jeg har scannet alle ting ind på 3 scanning hvor tingene var smidt på en scanner, derefter klippet jeg dem enkeltvis ud i PhotoShop og resten er PhotoShop

jeg fandt ud af min arbejdes metode er headset for at lukke verden ud, når jeg forlod min plads før pause var det for at få vand, og lytte til hjernedød musik gerne samme sang om og om og om igen.

Den sidste dag skulle se om vi kunne lave noget nyt ud fra det vi havde lavet dagen før, først blev det i still med det her, masse forsøg på det jeg ville se arbejde ud fra det første billede.

Først det her hvilket er lige til
Så meget noget mærkeligt noget
kigge på et billede af går dagens arbejde uden at kigge på computer skærmen
fik jeg set det her også stoppet jeg midt i det hele fordi jeg fik noget tænke tang på noget helt andet som ikke havde med opgaven at gøre, men alligevel fik lov til at arbejde på den resterende tid.

Monty syntes denne her var mega fed, da han kunne se ting i den som jeg ikke kunne jeg synes bare det var noget klask.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar