søndag den 15. september 2013

Viborg Festuge Forløb Uge 2

Denne uge har kørt smooth med hjemme arbejde og teamwork blev vi færdige til tiden, godt nok lavet jeg ikke det super store ting men jeg fik lært et nyt program at animere i hvilket er rart at havde med sig i hånd bagagen

Her er det færdige resultat



Par ting jeg har lavet i projektet

det hele undtaget de farvede bobler 
Det hele
Kulturprinsen logoet optegnet
Carte Blanche Logoet optegnet
Viborg logoet optegnet

Det hele
Lyserødt rumskib med gul stuff og logoet for Viborg Festuge 2013
Denne her kommet med i den nyeste version af traileren
så hvad jeg lærte overordnet, var det jeg skulle, Programmet TvPaint, jeg aner ikke hvad der kommer til at ske i næste uge, men jeg håber jeg kommer til at tegne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar