søndag den 20. oktober 2013

Klassisk Tegning Del 1/2

så vi har haft klassisk tegning i 2 uger, jeg ville i denne gennemgå de små tegninger.

I denne omgang havde vi et stort fokus på value og til dette havde vi nogen forskellige øvelser, jeg ville dog sige at dette har været svært for mig efter hvordan jeg tegner for det meste ikke har krævet så meget value, men jeg har helt sikker lært noget over disse 2 uger og jeg som personlig håber jeg kommer til at blive bedre til det som selvfølgelig kræver øvelse, men det er jo blot komme i gang med det.

Misforstod denne opgave til at starte med hvor vi bedre skulle fokusere på det udenom frem for stregerne hvilket jeg kom til at gøre lidt for meget

Denne her er en del bedre med var ikke helt tilfred med materialet.

Konstruktion af kranie andet forsøg bliver aldrig færdig, rimelig tilfred med det da dette var andet forsøg efter at havde fået kritik startede jeg forfra ikke fordi det var dårlig, men noterne var tegnet oven på, og jeg synes personlig man lærer mere af at starte forfra.

Første uge med at tegne ansigter gik langt fra godt

Meget bedre konstrueret min favorit er meget mindre.

Denne her var nok den bedste af personlig valg god er der lidt øre på kind hvilken er en fejl og så tegner jeg øjne og mund for store hvilken man skal vænne sig af med. 

af Sif og Mikkel fra klassen synes det er en fed stil

af Freja fra klassen stadig cool stil men skal øve mig lidt mere

af Niels fra klassen meget cool

Ting croquis  ikke så meget at fortælle så meget om det

vi havde rigtig meget croqui i mens vi var der her er dem jeg synes var bedre nogen af dem ville jeg kommentere men overall synes jeg at jeg fik en eller anden form stil som er cool.


en af de bedre 2 minutters (den i bunden) med eksemple på det med stilen



også en af de bedste synes jeg.

dette var en intressant vinkel efter som man ikke kunne se hoved



en god en knap så god.

i mit næste inlæg med klassik tegning kommer mine langtids studier på eftersom papiret har været for stor til det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar