søndag den 8. september 2013

Tegn Tegning Tegn 1: Pokemon Fusion n' Monsters

*Så Alex hvad er Tegn Tegning Tegn?*

*Jamen det er en titel for mig, for at adskille skole arbejde frem for fritiden og så lyder ting bare bedre med ens egen titel, don't you agree?*

*Øh nej*

*Okay ikke lige svaret jeg ledte efter, så nu gør jeg det alligevel og ser hvad det kommer til at ske* 

så jeg har det med at skulle tegne hver dag som aftale med mig selv og her for nylig fik jeg købt et Blackliner set med 0.05-0.1-0.2-0.3-0.4-0.7-0.9-1.0 mm. hvilket fik mig til at gå crazy med dem på papiret så jeg har valgt tegne nogen af mine tegninger op gamle som nye og sætte dem her.

Pokemon Fusion
Hvad gør man når man føler sig inspireret af en af sine klassekammerater blander 2 pokemoner sammen, og får et sejt resultat, man prøver selv, så det første jeg gjorte var at finde hjemmesiden hvor de mikser pokemonerne, så valgte jeg af pancip jeg ikke selv måtte vælge de pokemoner det skulle være, så det bliv tilfældige, dette var dem jeg fik ud ad det.

Simple design, ond og farlig, synes den er ok, dog ikke dens stores horn.

Nuttet, er selv tilfred med den, måske lidt flere svampe.

Den første jeg fik men som jeg bedst kan lide af dem, blev også det første offer for mine nye tudser, men man kan godt risikere at folk kun ser Pinsir delen ad den.

Monsters
Ja som titlen siger er det monstre jeg har tegnet, ikke så meget og fortælle om det det er lidt forskælligt hvordan jeg grab dem an, for den første af dem viste jeg præcis hvad jeg ville havde imens den anden af dem var lavet helt tilfældig.

Cthulhu Inspireret konge.

Aner ikke helt hvad dette er for en fætter men et overskæg hjælper altid på det
Ja så det var den første fritid update ud af mange forhåbenlige opdateringer af fritids tegninger

Ingen kommentarer:

Send en kommentar