lørdag den 9. marts 2013

Illustration uge 1/3

Illustration uge 1/3

så i denne uge har vi arbejde med illustration med henblik til avis artikler til dette skulle vi læse en artikel fra 2010 af Hana al-Khamri og artiklen kan findes her, vi havde Mandag til Onsdag til at blive færdig med det.
Dette er et samarbejde mellem samfundsfag og TAW.
Dette var mit første udkast af billedet til projektet hvilket ikke var særlig godt fordi, bare fordi man ikke kender sine naboer betyder det ikke at man er alene, en lille fejl fortolkning fra min side af :/
Her er et par flere ideer jeg lavet om aften på den første dag de er også bygget op på sammen koncept med det at det skulle være bygget op af flytte kasse men igen lidt af sammen fejl som den første
Dette er en masse forskellige ideer der kom på dag 2 efter at havde læst artiklen et par gange mere
Dette blev ideen jeg valgte da dagen var ovre, dog ville jeg indrømme at jeg var begyndt at blive mere eller mindre opgivne på denne opgave, men nogen for klassen kunne se hvor billede peget hen af og nogen gjorte ikke, men jeg fik en god respons fra mine med kammerater, og så sluttede læren af med at spørge om det nu kun var et glas om hvordan jeg så ville gøre det?
Dette blev så det endelige resultat for de tre dage vi havde til det, da der desværre var terminsprøve på HF i matematik havde vi ikke hele den 3 dag til at blive færdig alligevel, så jeg tegnet den om tirsdagen aften, da jeg fremlagde den fik den ros, men og kritisk fx at i stedenen for  at havde isterningen i bunden af glasset, at den lå ude for glasset så jeg ikke ødelagde fysikkens love. men overall er jeg tilfred med den.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar