søndag den 3. marts 2013

Infographics: TAW og HF

Så her i den sidste stykke tid har vi arbejdet med kultursammenstød og til dette har vi lært fra HF delen at skulle lave spørge skemaer, den del blev desværre ikke så godt formidlet i starten og respond mellem lærer og elev men det løste sig.
Forløbet om infographics var en blanding i mellem samfundsfag, matematik og selvfølgelig TAW.
Da vi så kom på TAW fik vi nogen oplysninger om blandt andet, at vi måtte arbejde alene, men min gruppe valgte heldigvis at arbejde sammen og derefter i gruppen skulle snakke om hvad vi ville lave, vi valgte at gå lidt delt op og lavet noget hver som vi samlet sammen, og imens vi gjorde hver vores lavet jeg et moodboard.


efter vi begyndte at arbejde havde jeg valg at tage fra vores undersøgelse hvor mange der følte de var religiøse og hvor mange der udførte ritualer mindst en gang om ugen først skitsere jeg op den del jeg havde vælg vilket blev til det her.


efter at de var farve lagt valgte jeg at følge mere Sif tegne stil da jeg mente at det her jeg havde lavet ikke var godt nok så jeg valgte at tegne det op i hendes stil, plus jeg fik lavet en ekstra tegning til vores infographic, hvilket jeg blev tilfreds med og endte ud sådan her.


Efter det blev afleveret fik Sif indsat det og tilføjet mere texture på dem og skrevet info til det vores endelige produkt endte sådan her ud.


Over kan jeg godt lide resultatet af arbejde, også synes jeg den er sjov med den del Emil har lavet, til nogen af de kommentere folk lavet til vores undersøgelse og jeg syntes det er en vellykkede opgave i forhold til hvor lille vores spørgeskema var.

Her er link til de andres blog synes i skal kigge forbi deres blog hvis i får lyst.
Emil's Blog
Sif's Blog

Ingen kommentarer:

Send en kommentar