onsdag den 25. december 2013

Preproduktion Uge 2-3: Fra storyboard til animatic

Som det første til dette indlæg ville jeg ville jeg vise det endelige resultat af dette forløb.


dette ligger på Sif's youtube channel som man kan tjekke ud hvad hun ellers har lavet, det jeg har gjort for denne animatic var at ligge baggrunds lyde og voice acting på 4 af karaktererne.

så i den anden i preproduktionen skulle vi vælge en af følgene grupper at være i:

Layout
Art
Character Design
og til sidst den jeg valgte Storyboard/Historie (sammen i gruppe Judit, Manja og Sif)

I vores gruppe startet vi med at lave en arbejdsplan for uge 2 som vi overholdte og overhældte, vi noget at læse historien over episoderne, rette til, komme med forslag, og til sidst samle et story ud for alle forslag på storyboard fra uge 1, så vi i gruppen besluttede os at lave en animatic over episode 1, til dette skulle vi bruge ren tegning over episode 1 i hvilke klip der skulle i og så videre, men jeg arbejdet med lyd.

Efter som jeg arbejdet på lyd torsdag og fredag af uge 2 og hele uge 3 jeg fundet lydene klippet ændret og til rette udfordringen jeg gav mig selv var at man matte kunne bruge det uden at få problemer med copyright, så Sif kunne bruge det til efter dette skole forløb, og dette præsteret jeg at gøre.

det eneste jeg ikke kunne lide var, at jeg ikke fik kritik, og jo jeg ved godt det er Sif projekt efter forløbet, men ja, jeg fik ikke noget kritik, og det kan godt være jeg tager det for personligt, men jeg synes at jeg havde fortjent bare, et minimal på kritik, i stedet for at mentalt oversætte det de direkte sagde til Sif, men jeg synes det var fedt at arbejde med projekt på et generelt plan.

og med dette ønsker jeg et godt nytår og ses i 2014 :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar