søndag den 12. januar 2014

Tegn Tegning Tegn 3: Tømning af en Skitsebog Maj 2013 til Oktober 2013

Regner med at titlen taler for sig selv, men grunden til at jeg først får det sat ind nu er fordi at denne skitsebog har været væk siden slut Oktober, den var så blevet fundet af klasse kammerart der var kommet til at tage den med hjem, det kan hænde når alle har den samme type skitsebog ned fra Tiger.
Tekst til billede:When you will do everything, to find the one true answer, you must ask yourself... was it worth it?


Profilbillede jeg bruger før det blev sat i PhotoShop
Tegnet da jeg havde en dårlig dag.
De næste par billeder havde jeg lige fået købt et sæt blackliners og de er fine at tegne med det eneste problem jeg har med dem, er at de nogen af dem var allerede tørre da jeg fik dem
Var en rollespils karakter jeg arbejdet på, vi kom desværre aldrig igang.


Fremtids Ogre woopwop

Klassekammerat, han har ikke sort og jeg gik amok med mine blackliners
Skulle havde været en klasse kammerat, men endte ud med dette synes det er okay så jeg valgte at fuldføre den.
og til sidst er der de her par billeder
Har vi ikke alle det en gang i mellem.
Måske et kommende profil billede.
et par klassekammerater, kan godt lide hvad det er jeg har gjort med næse det må jeg gøre mere...
så sandelig han gør :)
Vel jeg forsikre jer for at han endelig læste noget tekst vi havde fået udleveret.
jeg ved ikke lige hvad jeg tænkte han lavet den dag
men det hele er om den indre skønhed. host host
Hvem kan sige nej til et smil som dette.
små tegninger den sidste (i bunden) er fra Tales of Zale forløber og NyanMorpheus
Min favorit af dem alle, som jeg har tænk mig at arbejde videre med.
til sidst ville jeg sige at jeg har kommer til at lægge mere op nu da jeg har lovet mig selv at virkelig at komme i gang som nytårs forsætte men det må tiden vise om jeg bliver bedre til at lægge ting op.

ja nu får vi at se om du kan leve op til dine egne forventninger.

selvfølgelig kan jeg da det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar