søndag den 8. december 2013

Preproduktion Uge 1: Storyboard

Så dette er fra onsdag, torsdag og fredag med det første omgang pre-produktion til en serie som Sif fra klassen har lavet og til dette fik vi vores første opgave som lyd på at vi skulle lave noget storyboard til et lille stykke af manus, hvor jeg valgte sidste del af andet afsnit, det første jeg gjorte var at jeg lavet et første udkast.



efter dette snakkede jeg med læreren og vi snakkede som om nogen af de ting vi havde gennemgået i timen for at til sidst at jeg fik dette fik det  til at fylde de omkring 5 sider i stedet for de ca 3 sider.
største delen af rettelserne var omkring jeg skulle bygge moment op i stedet for at hoppe skape vinkler op som fx ikke at forvirre den der skal lave animatikken og foruden seer i det færdige resultat.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar