søndag den 6. april 2014

Byrum og Narrative Fortællinger Part 1.

Så i de sidste to uger har vi været ude i Vestas Hallen som vores by rum dette var et sammearbejds forløb med billedkunst. 

Så den første dag lavet vi en øvelse hvor vi skulle starte op med at tømme en 
spray dåse på væggen og bare gå amok.

her er et klip hvor vi begyndte på det.


dette blev så vores slut resultat.


derefter skulle vi så alle sammen male dette over med  maling der var dog en ben spænde og dette var at vi skulle tænke på hvad det var vi tilføje på væggen og om hvor vidt det passet sammen med det de andre tilføje på væggen dette var en irriterende øvelse da nogen for klassen mente bestem et hvis sted ikke skulle male over fordi den person havde malet der med spray, dette øddelagde lidt øvelsen syntes jeg, mere fordi efter en anden havde malet over var personen endelig ligeglad med det.

men der var et par af mine overvejelser der kom til at passe med de andre fx.

Her er jeg igang med at over hvordan den lilla mickey mouse ude i højre side kan passe ind uden at vær for symbolsk
 
her er det abolutte slut resultat hvor det hele er sammen helt ude til højre har jeg tilføjet røde cirkler til orange firkanter hvilket jeg person syntes passet sammen overall blev det meget fint og abstakt. dog bliv det meget kaotisk når man stod 3 mennesker og skulle snakke sammen om det en gang imellem, men det var jo også en del af sammearbejdet.

den næste da begyndte vi at blive delt op i grupper hvor vi skulle finde på et billede sammen hvor af vi skulle snakke med hinanden om hvorfor det endelig var vi tegnet?

når jeg selv tænker over hvorfor det er jeg tegner er det ikke et helt smuk tanke bag det æreligt talt, når det kommer af en cocktail af at spille for hverdagens tanker og det man gerne ville vise at hverdagen ikke er regnbuer hver dag kommer der ikke så meget ud af ideer fra andre, men det hviste sig så alle i gruppen havde det på sammen måde med det hverdagen, det næste var at at vi valgte et område hvor og der efter valgte tema hverdag og fantasi.

dette tog et par forsøg hvor vi lavet om i planerne et par gange da det  ikke blev som vi ville.

dette ville jeg snakke om i næste indlæg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar