torsdag den 22. august 2013

Farvelære dag 3

Så i dag var det den sidste dag med farvelære, vi fik lov til at lave vores eget billede.

Note to self: jeg skal lade være med at focusere for meget på selve skitsen når det er mere farvelære vi har med at gøre.

så efter går dagens valg med at lave et par thumbnails til dagens arbejde valgte jeg dagen med at starte med at lave 2 ekstra thumbnails så jeg havde fem at vælge ud fra hvilket endte sådan her


Når man løber tør for ideer hvad gør man nyan cat
.
efter som man jeg valgte nr 2 af dem, baseret på historien at en lille pige har taget døden le, og irritere ham.

så efter dette forsatte jeg med at lave 3 skitser mere for at lege lidt med vinklen hvilket blev til disse 3.

samme historie men forskellige billeder, for at se hvilket man kan få den hurtige opfangning af fortælling.
Efter som jeg ikke kunne vælge imellem nr. 2 og 3 valgte jeg at tegne dem en gang til og med en gray scaling hvilket endte med disse resultater. Efter lidt gennemgang med læren om gray scaling gav han mig også ideen om at den lille pige kunne være i døden domæne hvilket jeg godt kunne lide, og det passede også som tilføjelse til fortællingen


denne valgte jeg at forsatte med
Efter som jeg havde brugt dagen tid med for meget forberedelse, jeg jeg ikke at lave den færdig men jeg har tænk mig at vende tilbage til denne tegning på et tidspunkt da jeg gerne ville være færdig med den, men dette blev dagen resultat da den var omme.

det er mange ting der skal ændre med dens komposition, fandt jeg ud af efter kritikken på den med klassen og jeg tegner blandt andet med opsætningen med træet og den lille pige som holder leen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar