torsdag den 23. august 2012

TAW: mere Croquis

Så i dag vendte vi tilbage til The Animation Workshop, Efter 3 dage på HF hvor vi lige hurtigt fik en gennemgang af hvad vi skulle havde lært at den "succesrige" første gang, så jeg valgte at spørger læren lidt ind til det vi fik gennemgået i pausen.

Da vi begyndte at tegne op skete der noget fremgang, fantastisk jeg var blive bedre til at opfange og tegne min line of action op, samtidig kunne jeg nu også bedre følge med så jeg kunne rent faktisk få min tegning tegnet ned selvom vi kun havde de 10 sec, 30 sec og 2 min til at få tegnet dem ned.

her er den jeg syntes var en af de bedre på dagen.

Efter 3 timer Croquis Tegning og en pause, fik vi kritik på vores billeder, derefter fik vi en anden opgave at vi skulle tegne mange hurtige skitser af folk i byen, efter kl. 17 havde jeg i alt tegnet 28 skitser og her er nogen af dem.


well jeg fandt ud af at jeg skal øve mig bedre i at se pose for mig når "modelen" er gået men det nævnte læreren at der er måder at træne, så det er bare at gå til den.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar