søndag den 19. august 2012

TAW: Første skoledag

Så mandag den 13 august havde vi vores første skoledag på The Animation Workshop.

Vi startede op med at hilse på hinanden, møde vores lærere og fortalt partiske oplysninger, derefter fik vi en rundtur på hele området, hvorefter på vi fik en times frokost pause.

Efter Frokost pausen skulle vi begynde med undervisningen, jeg troet man startet blødt op siden det nu var første gang, men ikke med lige denne gang, vi skulle nemlig tegne croquis med kul, hvilket var min første gang både at tegne croquis og at tegne med kul her er to tegninger som jeg synes er nogen af de bedre fra dagen.

croquis skitser fra den første skoledag.
jeg har valgt disse to da jeg syntes jeg var begyndt at opfange fromen på vores model og at jeg var ved at få en forståelse for det, men jeg har også fundet ud af at jeg skal øve mig mere for at opnå den ønskede hurtighed som læreren har og blive bedre til at se helheden af formen, men udover det var det en god dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar